tisdag

Varenda gång jag kommer upp i "min" korridor så luktar det mat.
Jag vet inte om det blev sen jag flyttade in eller om det är någon annan på min våning som också är halvt besatt av det bästa som finns.

Robin jobbade och slet, njee. Han satt på kontoret och höll på med massa papper så jag störde en stund.
Fick sånna lappar som man ska sätta på postfacket, så nu kommer jag få reklam, wooho!

Var på anställningsintervju för ett jobb med start i sommar, förra veckan. Och idag ringde hon och ville att jag skulle komma på en andra intervju för att veta mer om företaget och följa med på en "provdag". Får se om jag tar det, verkar helt okej att få tjänstebil och åka runt till återfösäljare (som faktiskt vill ha dit en) och prata med dem om deras telefonabonnemang.

Jaha neehe, livet kallar!


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0