torsdag

Nu har jag precis kommit hem från min kära granne. Det är skönt att ha någon som är i lika stort behov som mig av sällskap, filmkompis och någon att snacka skit med.
Dessutom är det skönt att slippa gå, åka buss eller köra när man ska hem. Jag behöver bara gå 5 trappsteg så är jag nästan i min säng.

Igår la jag mig halv 6, så det blir ju faktiskt imorse. Vilket visade sig när sömnen tog ut sin rätt och jag vaknade halv 1.
Efter det blev det en tripp ner till robin för att prata och han kom upp och kollade på lägenheten.
Sen blev det handling och misslyckade pannkakor (vilket man kan läsa om i inlägget här under)
Några minuter senare kommer daniel och våldgästar mig och vi går ner till sjön för att gå på isen, men det var kallt så vi gick tillbaka, åkte till hemmakväll och köpte godis och sedan tillbaka igen för att kolla på film.

Det blev unknown, vilken var helt konstig och sen blev det hannibal rising, och den var lika bra som förra gången.

Sov gotttt


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0