chelsea

Jag vaknade av mig själv idag, nästan så att jag blev imponerad.
Ytterligare en dag på jobbet väntar klockan 3 men nu är det tvättning som gäller och sen
ska jag nog gå ner till Robin och se om han jobbar, see you later.


José Mourinho, Chelseas bästa manager genom tiderna har uttalat sig om att en återkomst till världens bästa lag inte är helt omöjligt.
Nu är det ungefär ett och ett halvt år sedan han lämnade Chelsea för Inter men öppnar alltså dörren för att komma tillbaka.
Hallelujah ungefär!

Efter Scolaris avgång är det Guus Hiddink som ska få fart på laget fram till sommaren då en annan ska utses, permanent denna gången hoppas jag.
Jag gillar dock Guus. Han är en cool snubbe från Nederländerna och har lyckats bra i sin karriär som tränare. Det enda man kan göra är att hoppas att det sista av denna säsongen ska sluta lika bra som den började - med vinster!


"I belong to their story and they belong to mine."



Givande inlägg, jag vet!



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0