CHEEELSEA

Precis kommit hem från jobbet och det är verkligen jobbigt att jobba direkt efter skolan.

I vilket fall som helst så hade vi arbetsmiljö och säkerthet för första gången idag. Jag trodde att det skulle handla om lite vilken miljö som är bäst att jobba i, undvika tunga lyft osv. Men nej, istället fick vi lära oss om kortslutningar, el och vi fick även tillverka en egen förlängningssladd som jag vackert fick bära med i handväskan sen! Vågar jag använda den? Haha no way. Jag har gjort den själv och jag litar inte ett dugg på mina elkunskaper.

På jobbet var det kul och tiden gick för en gångs skull väldigt fort. Idag var det bara jag, yvette och björn som jobbade. Och vickan som coachade då förstås. I vanliga fall brukar vi vara ett 10-tal, minst! Det gick bra också, jag sålde 26 stycken och det blir provision gånger två för det. Normalt brukar jag sälja mellan 7 och 14 så det är niceee.

Nåja, nu kommer det viktigaste: CHELSEA VANN MOT JUVENTUS! om jag blev glad?! ja herregud, det här är det bästa på länge. Juventus som är ett riktigt bra topplag, och vi tar dom. I champions league dessutom! Ett steg närmare finalen och guldet.

Jag hedrade dom genom att ha min ena chelseatröja på skolan och på jobbet samt att jag var dom när vi spelade sån fotboll med små gubbar på en stång på ett bord i skolan innan. Detta ska firas med...eh, en banan?

Jävligt synd att liverpool tog real madrid för dom förtjänar inte det! Men man kan ju se det positivt också, liverpool är sopor och skulle vi möta dom i finalen så blir det en lätt match till skillnad från om vi hade mött real madrid.
Så TACK liverpool för att ni är så jävla dåliga.

Postat av: Pontus

Det är alldrig fel med förlängningskablar ;) klart du ska använda den:P ja kan kolla den annas :P Gå Blå vitt :D

2009-02-26 @ 19:07:17
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: C.h

Grattis till att ditt köpelag vinner! Undra vart Chelsea hade varit utan Ryssen?.... Dags och vakna nu, Liverpool är bättre än chelsea, eller vann dom inte över dom på stamfordbridge denna säsongen? Bröt deras svit?.... You'll Never Walk Alone!

2009-02-26 @ 19:20:31
Postat av: Pontus

Men johanna då :) varför sa du inte det innan så kanske du kunde hängt med för vi har 2 bäddar kvar i stugan plus en plats till i bilen :)

2009-02-26 @ 22:05:15
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: A

RE: C.h

Att säga att Chelsea är ett köparlag så citerar jag av Glenn Hysen "avundsjuka" inget mer. Sen dit uttalande om att Liverpool är bättre än CFC stämmer inte - Feedback: Över 100 år sen Liverpool van Premier League, och så vitt jag vet så har CFC stått högst upp på pallen två gånger sedan milleniumet.

2009-02-26 @ 23:08:44
Postat av: pontus

Haha, du får vara snabbare nästa år ;)

2009-02-27 @ 12:26:47
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0