tjuvlyssnat

Tjuvlyssnat.se är allt bra ibland alltså..

Utanför nattklubben Ice, Stockholm
En kille lämnar fram sitt leg till dörrvakten.
Dörrvakten: Nej, det här går inte du är ju bara 17.
Killen: Va? Få se! Men åh, jag har visst tagit min tvillings leg.
Han är tre år yngre än mig men vi ser likadana ut. Kan det inte gå ändå?

En mamma och hennes son ~5 ska gå på bio och köper en barnmeny.
Menyn består av en liten popcorn, liten läsk och en legoleksak.
Kassörskan ~18: Och så får du en liten bil av lego här av mig.
Pojken: Den här ska jag ge till min lillebror!
Kassörskan: Men vad snäll du är då! Vill du inte ha den själv?
Pojken: Nej, jag är inte så förtjust i lego.
Kassörskan: Nehe, vad gillar du då?
Pojken: Ja du, jag gillar massor med saker, men mest gillar jag nog att resa runt och se världen.

Två "fjortisar" står på en busshållplats när dom ser en blind man gå över vägen.
Fjortis 1: Fan, jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag vore blind!
Fjortis 2: Nej! Hur vet man om det kommer någon bil liksom?
Fjortis 1: Eller hur! Tänk att vara blind, då kan man typ
inte ens använda mascara eftersom man inte ser vad man gör!
Fjortis 2:
Det har du rätt i! Tänk, livet skulle suga om man vore blind!
Fjortis 1: Shit han kollar ju hit! Göm dig för fan!

Växjö Resecentrum
Det är sent och alla som sitter och väntar på sina bussar och tåg är trötta.
Helt plötsligt kommer det två högljudda och påverkade fjortisar.
De får syn på de stora förvaringsskåpen vid väggen och börjar krypa in i varsitt skåp och stänger skåpsdörren.
De börjar banka och slå på väggarna samtidigt som de gapskriker åt varandra.
Alla som tittar på suckar.
Äldre man ~60: Nästan så att det är värt att slösa en tia eller två på att låsa in de jävlarna.

Postat av: Anonym

hahah växjö med

2009-02-02 @ 14:11:40
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 14:15:37
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0