1337

Vaknade av att mamma och pappa kom hem imorse och tänkte att det var skönt och gå upp före 11 för en gång skull. Men ack så fel, kollade på klockan som visst var 13.37. Lika bra att ligga kvar lite till, och så blev det.
Gick istället upp lagom till att träningen började vid 5, efter att ha tvingat linnéa att massera mig i sisådär 20 min.

Träningen var iaf sjukt seg och jag dog nog lite inombords när jag såg att det var en halvtimme kvar. Men jag ska snart mönstra så jag måstemåstemåste träna varje dag nu.

Haha räknade alla italienare som har addat mig på facebook efter nyårsbravaderna i stockholm och det var runt 15 stycken. Men vad kan man förvänta sig?! Ger man den till en så har ju hela italien den snart ;D

Nej nu blir det duschen och sen csi! och som jag har längtat, för det var riktigt längesen sist, ja, iallafall några dagar..

Just det, jag har skickat in bilder till fujicolor som dom ska framkalla och som jag därefter tänkte sätta in i ett album. Jag har flera 1000 bilder på denna datorn och det är så mycket minne i varenda bild! här är en iaf:


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0