amazed

Nu är vi hemkommna och mamma var riktigt duktig faktiskt.
Jag tror helt klart att hon kommer fortsätta, speciellt när jag går där. Hon sa även att vi ska försöka få med oss pappa.
Han har i och för sig redan mycket muskler men han skulle definitivt behöva underhålla dom. Och så var det ju magen med ja...

Imorgon är det fredag och denna veckan har gått underbart fort. Så vad händer i helgen gott folk? Jag funderar starkt på att ha en csi-helg. Det är jag värd efter en slitsam vecka.

Nog med självömkan, nu blir det janni & johanna snack sedan film. Haaare (:


Hon är så söt så ;)

Postat av: adam

fest.. hänka?

2009-01-16 @ 13:57:23
Postat av: j.

jag är så sjukt snygg ibland!

2009-01-16 @ 19:11:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0