balklänning

En heeeelt galen kväll igår. Sluta med att jag stannade hemma, om det var för att jag var för full vet jag inte men ja.
Vi var i alla fall en hel del på förfesten, över 20 pers. I en 2a, mjaa. Det var sjukt kul! Lägger in lite bilder sen.

Hoppas ni hade en bra kväll!

Här kommer en bild på balklänningen. Testade måååånga innan jag till slut kunde bestämma mig.
Jag passade inte i något med mycket detaljer så jag har helt enkelt valt en väldigt enkel. Inte så bra bild men man ser i alla fall lite.


Postat av: linda

skitsnygg!

2009-01-25 @ 19:58:48
Postat av: Sandra

låter som det var en lyckad kväll även om du inte gick ut :P snygg klänning btw =)

2009-01-25 @ 22:17:25
URL: http://milano.blogg.se/
Postat av: Sara P

Fint med rött, du kommer vara skit snygg!

2009-01-26 @ 18:34:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0