chelsea

Igår vann förresten chelsea mot ipswich med 3-1 och lampard satte även denna matchen ett mål! 

Så nu är dom vidare till 5e omgången av fa-cupen. Nästa match spelas på onsdag, då middlesbrough kommer till stamford bridge. 
Det ryktas även om att Jose Mourinho ska lägga ett bud på drogba. Men det ska då inte ske, för han ska stanna. sådeså!

Igår blev förresten Mikel tagen för rattfylla, precis utanför stamford bridge! Haha, hur komiskt är inte det då? Klart man vill fira liksom ;) Nej men han var faktiskt inte med i startelvan och var redan på polisstationen när chelsea vann. 

Men vem har sagt att man inte får ta ut segern i förskott?! Dock riskerar han nu att få höga böter, indraget körkort och kanske till och med fängelse i upp till 6 månader. Värt? Njee

WE'LL KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH


Postat av: Sandra

hehe. Jadu läkaren sa att det tar ca 3 månader från att man gör det till att foten är helt okej igen. De sa att jag skulle ha gipset i 4 veckor men redan efter 1½ vecka så fick jag ta av det =) Bra läkkött kanske :P Hehe, så nu har jag bara en avtagbar "sak" som jag bär på dagarna när jag går på den, så att det inte ska göra för ont och så att foten får lite stöd =) Så jag kan nog räkna med att inte kunna gå normalt och sådär förrän i slutet av februari =P Men jag har redan kastat kryckorna, använder bara dem när jag är ute och går, då skon klämmer lite för mycket på foten =P



Ser att du är Chelsea fan, usch =P haha

2009-01-26 @ 14:05:16
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0