hemmafru

Inatt sov vi 6 tjejer här i lägenheten. Jag och Janni gick in och la oss vid 1. Slängde ut en extrasäng till dom andra tjejerna och jag fattar fortfarande inte hur dom fick plats på en soffa och en säng, med ETT täcke. Haha stackarna.

Dom skulle i alla fall till skolan imorse och jag gick upp runt 11. Nu har jag precis ätit frukost och ska kolla på hem till gården. Sen ska jag söka lite jobb, känns som att det är mer än nödvändigt! När janni kommer hem sen ska vi nog gå på stan lite. Efter det kommer hyresvärden och visar hur man tvättar haha.

Nej nu ska jag ringa csn för 10e gången idag, helt jävla omöjligt att komma fram.

Och för er som inte har sett bilder på lägenheten på facebook så kommer det några här:
              Vardagsrummet                                             Köket

Postat av: Sandra

Verkar vara en fin lägenhet =)

2009-01-23 @ 17:32:20
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0