missuppfattning

Heye. Imorse hade jag fått svar från jobbet i Norge. Dock stod det bara att jag gärna skulle skicka mitt cv igen då jag har word 2008 och dom kunde därför inte öppna dockumtet. Efter ett tag fick jag ytterligare ett svar där det stod:
 "Hei Lena. Takk for hyggelig e.mail med søknad om sommerjobb. Vi ser av din søknad at du har en stor interesse av matlaging, har lest engelsk, tysk og spansk og dessuten har en del jobberfaring."
Så vitt jag vet heter jag inte Lena och jag suger på matlagning, har inte läst varken tyska eller spanska och har ingen vidare jobberfarenhet. Men visst, dom verkade ju intresserade och ville att jag(hon) skulle ta kontakt direkt så var jobbet hennes. Synd för mig. Men det stod också att dom hade många olika tjänster som behövde personal under sommarn så det är nog inte helt kört för mig.

Ikväll kommer våra grannar från Prag så jag funderar på att vara hemma. Eller så är jag med janni, isabelle och kanske hanna, får se. Nu ska jag i vilket fall som helst hjälpa mamma med maten så kanske jag också kan skriva att jag har ett stort intresse av matlagning. Eller njee, det är nog inte så troligt..

Postat av: Sandra

hehe, trist att de tagit fel på dig och den där lena. Men hoppas att det inte är helt kört för dig iaf :)

Jag bröt fotleden på nyårsafton, halkade på en trappa och landade helt fel. Så nu är det bara att hoppa på kryckor ett bra tag till tyvärr :(

2009-01-17 @ 20:47:29
URL: http://milano.blogg.se/
Postat av: Linnéa

om du ville veta har jag kollat in din blogg lite nu (; <3

2009-01-17 @ 23:18:05
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0