muppigt

jag börjar bli sjuk, perfekt till mönstringen! är jag förvånad? nej, med min vanliga tur så kunde jag räknat ut att detta skulle hända för flera månader sen. typiskt.

aja, dagen började på gymmet, nästan iaf. sen stack jag till banken och sen hem där elin och linnéa hade lagat fiskpinnar och potatismos. sen kom mamma och pappa hem och dom var såklart döhungriga så ja, då blev det en tripp till ikea för att äta, igen. jag orkade inte vara där så länge som dom så jag stack och tränade och sen tillbaka för att hämta upp dom.
satt i bilen och väntade i säkert 20 min utan att dom kom och självklart hade jag inte mobilen med mig. då hade dom fått skjuts hem av vår gamla granne från prag som dom hade träffat där inne. schysst! wellwell, jag fick ju lyssna på nickelback och sister hazel så jag ska väl inte klaga (:

nu ska jag bada och käka halstabletter, sen kolla på mordkommissionen. det är bra grejer det hörrni!

Postat av: tb.

Nickelback är BRA!

2009-01-07 @ 21:08:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0