ÖLand

idag ska jag & janni fixa ihop öland. för det är alltid vi som fixar allting känns det som, alla andra bara glider med, eller avbokar i sista sekunden.
men som sagt, boka öland. stuga denna gången, över midsommar såklart.
förra midsommarn där kan nog bara beskrivas med två ord - galet & brutalt, med stora bokstäver! helt sinnessjukt kul, och man träffade så mycket nytt folk. men med ett tält som vi råkade pajja redan första natten så blev standarden rätt låg och allt var sjukt ofräscht. men detta året blir det stuga, med lås - hallelujah! det var rätt mkt som blev snott sist. och detta året kör vi dit, så vi slipper tåg, buss och alla byten.

idag är det visst nån dag (jag har glömt vad den heter) så det är iaf stängt på gymmet. såå, vad händer istället? ingen aning men jag börjar bli jävligt nervös.

det är helt sjukt, men jag tror jag saknar marocko lite. ja liiite. alltså kvällarna, dom var så förutsägbara, man gick ut och åt och sen tillbaka för att röka vattenpipa och dricka, eller dra till nån nattklubb. allt var så enkelt, så jävla simpelt. jag menar, toan var ett hål i golvet! men här hemma är allt så komplicerat, och ska man göra nånting med alla tjejerna får man ju planera flera veckor i förväg och ändå är det alltid folk som bangar. dålig stil hörrni!

anyway, nu ska jag tömma diskmaskinen så att mamma och pappa slipper klaga när dom kommer hem. jag kan om jag vill! tjingeling

OCH GRÖNA SKÖNA ENKÖPING: ja, jag vet att ni läser. NI SKA OCKSÅ BOKA!



Postat av: j

jag bangar aldrig, and you know it! ;)

2009-01-06 @ 19:33:47
Postat av: lampard

klart jag vet baby ;)

2009-01-06 @ 19:34:56
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0