russin

Jag har diskat i 2 timmar! Jag ljuger inte. Sjukt segt och mina fingrar ser ut som russin vilket inte är attraktivt överhuvudtaget. Men vem ser mig? Ingen, hoppas jag.

Och nu har jag tvättat med, ganska bra. Ska plugga vidare lite nu, sen gå en runda.

Har hittat några förslag på vad det kan stå när jag tatuerar mig. Fast det ska vara på engelska och inte svenska.

  • Till stjärnorna genom svårigheter
  • Så länge jag andas hoppas jag
  • Endast det bästa är bra nog
  • we'll go chase down a falling star (sister hazel text)
  • I'll smile and remember it all(sister hazel text)
  • Keep the blue flag flying high
Det är skitsvårt. Jag vill ha något som betyder nånting för mig så därför funderar jag på en mening ur en betydande låt, alltså något med sister hazel. Men jag vet inte.. Ingen av dom där uppe är liksom WOW.


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0