snö

Idag vaknade jag 12, tröttare än någongsin. Och så kollar jag ut och ser att det SNÖAR. fan jag blir galen. Så bara för det ska jag iväg och sola. Trotsa Sveriges väder för en halvtimme och låtsas att jag ligger och pressar på en strand i florida, samtidigt som jag avnjuter en drink och sister hazel. Okej, jag överdrev. Men man kan väl få drömma..

Nu lagar jag mat, makaroner och köttbullar. Får dock se om resultatet blir ätbart eller inte. Jag gissar på inte.

Uppdatering: Det luktar brända köttbullar i hela lägenheten och jag tappade hälften av makaronerna i diskhon.
Tur att det finns mackor.

Just det, jag måste till skolan snart för att skriva ut bilderna till tatueringen! Då kan jag passa på att vädra ut köttbullestanken under tiden.

Kan man förresten äta ett ägg som gick ut för 10 dagar sen? Jag gjorde i alla fall det nyss


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0