sss

Nu har vi kollat klart på filmen eller ja, jannis dator visade som sagt hur mycket den tyckte om henne. Den dog, hela tiden och nu vet jag inte ens om den startar. Jag tycker det är kul, för skadeglädje är den bästa glädjen!

Vi måste sluta äta. Eller inte helt, men så mycket som vi gör nu. Vi vräker i oss. Allt från popcorn till chips till kladdkaka och då och då slinker det även ner en och annan frukt eller panpizza för jannis del. För att inte nämna mängden oboy som förtärs här hemma hos oss.

Imorgon är jag ledig. Och jag ska plugga, sen städa lite, sen kommer några kompisar från Halmstad som ska sova här eftersom min kära sambo åker hem. Och jag är inte den som är den som sover själv i en lägenhet nära st: sigfrids mentalsjukhus. Speciellt inte när jag bara bott här en vecka. Efter det ska jag tatuera mig! Halv 6 tror jag det var.
Sedan kommer Malin och Nicke och hälsar på.

Därefter har jag inte bestämt om jag ska följa med Alvin och Jesper på fest, om jag får? Eller om jag ska ut, eller något annat. Det beror ju helt på om jag kan gå. Eftersom jag ska göra tatueringen på foten så är nog variationen på skor inte särskilt stor. Jaaja, ytterligare ett inlägg om allt och ingenting. Sov gott töser & pågar

Postat av: duvetvem

hahah sankt sigfrid?? stackarna

2009-01-30 @ 01:35:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0