the killers

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och fy vad konstigt det känns. Inte att vara här alltså, men att säga att man ska hem till mamma och pappa. För detta har ju alltid varit mitt hem också. Men nu är det som var mitt rum mer eller mindre omgjort till ett gästrum med inga personliga tillhörigheter. Det enda i detta rummet som faktiskt tillhör mig på ritkigt är vattenpipan.

Nu ska jag hjälpa lilla Linnéa att göra sig iordning till ikväll. Sen vet jag inte vad som händer i den stora metropolen Älmhult.
Kanske får ett ryck och åker tillbaka till stan. Men då är jag ensam i lägenheten och det vågar jag inte, haha.

Förövrigt...THE KILLERS TILL HULTSFRED!!! puss på det

Postat av: Sandra

Jadu, ikväll kommer en kompis över så det blir lite skit snack och sådär bara :) Annars så blir det att hjälpa till med pappas flytt så gott jag kan :P Finns inte så mycket man kan göra med en bruten fot ju :P Hehe, ska du göra då?

2009-01-23 @ 18:26:32
URL: http://milano.blogg.se/
Postat av: ntus

2009-01-23 @ 21:20:40
Postat av: Pontus

Klart det blir fest ja :)

2009-01-23 @ 21:21:56
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0