tatuering

(Detta skulle publicerats igårkväll)
Nu blir vi bara två som ska dela på lägenheten. Inte lika trångt, men mer i hyra. Aja..

Elles tatuering blev verkligen hur bra som helst, och hon hade ritat den själv. Jag ska dit och fixa min tatuering nästa vecka för jag är inte helt nöjd. Ska fylla i strecken och så bara. Sen funderar jag starkt på att skriva någon för mig betydande mening på foten. I samma kursiva stil som den jag har nu. Hade nog varit snyggt.

Imorgon ska vi skriva på kontraktet och hämta nycklarna, sedan är det inflyttning på onsdag. Cristopher hade inte flyttat ut alla sina grejer för hans kompis hade bilen.



Postat av: Sandra

haha ja det gjorde du säkert, men öster är ju fint det med =) vad gör du annars? plugga? Jobba?

2009-01-20 @ 12:10:20
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0