sjuk

Tro det eller ej, men jag är faktiskt i skolan! Enda dagen i veckan som jag behöver vara här. Vi ska ha redaktionsmöte och välja bilderna som ska vara med i nästa numret av nöjesnytt sen ska jag hem. 

Fast jag passar nog på att äta i skolan, nu när jag ändå är här liksom. Sen ska jag till simhallen och köpa gymkort. Nära och bra! Då har man inga undanflykter för att inte träna.

I natt har jag vaknat minst 5 gånger för att mitt ena öga har varit fullt med var, som senare har stelnat så jag inte har kunnat öppna det. Mysigt va? Tror att jag har fått ögoninflammation och halsfluss. Det är i och för sig inget ovanligt för det brukar jag ha minst 5 ggr per år, så det blir nog till att operera bort mandlarna snart. I alla fall innan jag ska in i lumpen. 
Puss


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0