you're so last summer

Jag vet inte vad jag har gett mig inpå men nu har jag i alla fall sökt jobb i Norge. På ett jättejättefint hotell med sjukt härlig utsikt.
Jobbet är som servitris och jag fattar inte så mycket norska men jag tror att "Stilling ledig fra 4.juni til 25. august, feriejobb." betyder att man börjar den 4e juni?
Detta jobbet är alltså bara i sommar, vilket är bra eftersom jag har planer på att flytta till göteborg och plugga i höst.
Dock vet inte mamma och pappa någonting ännu och jag har ingen aning om boende eller något ingår på hotellet. Men jag har ju inget att förlora på att skicka in mitt cv, vilket jag i och för sig redan har gjort.
Jag har flera kompisar som jobbar/jobbat i norge så dom får väl hjälpa mig :) Aja, jag ska inte hoppas på för mycket för det lär ju vara en hel del som söker. Men det hade varit kul om jag hade fått det.

Fint va?

Postat av: Sandra

härligt =) min var med lugn, men det är rätt skönt det :) ja, en dröm verkligen om usa. ser att du med har planer på att åka till norge och jobba i sommar, vi kanske ses vem vet :P haha, lycka till och hoppas att du får det =)

2009-01-17 @ 02:27:04
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0