helikoptern

Home sweet home.

Ett 20-tal tyskar och engelsmän trillade in en timme innan stängning och rubbade alla våra planer på att få den överstökad fort. 3 miljoner greenburgare var på beställning och det tog sin lilla tid. Sedan skulle det betala med euro och där sprang jag och Amelie runt och snurrade. Men det löste sig, såklart!

Det känns väldigt lägligt att lägga sig nu. Hoppas att jag inte blir väckt imorgon av Matildas (från paradise hotel) gälla stämma. Skulle inte förvåna mig liksom..

På väg hem möter jag polisen och upptäcker att jag inte har lyset igång (har blivit stannad för det innan).
Dem kör förbi men vänder i rondellen och kör upp brevid mig. Jag har ipoden i och låtsas som jag inte ser dem men får direkt min uppmärksamhet när dem blinkar med blåljuset en gång.
"Jaha, vad gör damen ute så här sent då?" DAMEN?!  Pff

Påväg hem blir vi överrumplade av ett par fullisar som får för sig att göra helikoptern vid växjösjön och sedan göra ett mindre graciöst hopp ner i vattnet. Jag säger då det...


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0