klo-klor-klorin!

Hemkommen från ytterligare ett par sköna dagar i Halmstad.
Växjö är sig likt (vill säga regn regn REGN)

Bussen körde fell håll och for aldrig förbi min hållplats vid halmstad station så en kille vid namn Hans (tss) arbetandes på hallandstrafiken fick trycka gasen i botten och köra ifatt den inte lite vilsna bussen.

10 minuter efter jag kommit hem ringer kristian och säger att han och alle har lagat mat till oss tre.
Ja man tackar ja! 5 minuter senare blev jag upphämtad och maten ja, den var superb! Alle är ju i och för sig kock så resultatet var väl ganska väntat!


För tillfället bleker jag kläder på balkongen. Fick en snilleblixt serni! Spillde även ut halva flaskan på trägolvet, men vad gör det tänkte jag? Joorå, 10 sekunder tog det sen var den klorinbeklädda plätten VIT om man jämför med resten av golvet.
MEN, det är ju charmigt med lite ljusa fläckar här och var :) Blir ju mer liv i det, om man ser det så.



Magen kurrar, puss!


Sweden rock baby!
(jag, patrik, janni)

Postat av: Fluffiie

Sv; Kaffebrus.com :]

2009-07-21 @ 20:58:11
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: simon

klockrent! härligt jobb med blekningen;)

2009-07-22 @ 23:51:21
URL: http://convalesco.blogg.se/
Postat av: Akademikern

Akademikern från singelbloggen här!

2009-07-23 @ 05:29:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0