lumpen

NU är det klart på riktigt. Den 18e januari rycker jag in. Först Karlskrona och sedan älskade Göteborg.
Har legat och svävat ett tag på grund av vissa omständigheter men nu jävlar ska det bli skogsmulle av mig.

Måste välja vad jag ska plugga i höst också. Kom in på allt jag sökte men kommer bara välja en av de 5 kurserna för att jag vill kunna jobba samtidigt.
Då återstår ju dock frågan vad det blir?
Retorik?
Idrott?
Hälsopsykologi?
Musik?
Socialpsykologi?

Känner jag mig själv rätt så kommer jag välja retorik eller socialpsykologi bara för att det är något jag kan sedan innan plus att jag är väldigt öppen för kunskap inom dessa ämnen. Men, den som lever får se!

I helgen kvarstår ju också vissa alternativ om vad som ska ske.
Borås/liseberg fredag till måndag
Vimmerby, vilket jag helst vill. Men förbindelsen är ju piss
Emmabodafestivalen

Mjaa nej, det får nog bli att ta på sig tänkarmössan och återkomma med svar.

Nu ska jag dra och handla och sen jobbar jag 21-01.

Postat av: Mikki

skönt att du fick som du ville :) kämpa på och visa andra vad du kan!



2009-07-28 @ 21:36:08
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0