Lyckorus

Igår kände jag kärlek, oväntad kärlek.
Det var till Växjö. Till staden och folket här.
Fråga mig inte hur det blev så, men det blev liksom ett lyckorus när vi traskade runt i stan och letade efter jennas skor, kissade på orient kebabs uteservering, träffade en hel hög med massa obeskrivligt roliga vänner och jag hade för en gångs skull jävligt kul och trevligt. Allt detta i Växjö. Ofattbart.

Glädjen fortsätter när man kollar ut och ser strålande solksen! Även det ofattbart.
Jag menar, Sverige och framförallt Småland är väl inte direkt känt för många soltimmar under sommarhalvåret.

Och när jag igår fick träffa Janni och Elinor nåddes toppen. Jag var på toppen!

Postat av: simon

sant, mer frestande att söka för skojs skull än att verkligen vara med i programmet:) själv skulle jag inte åka om jag kom med, hade säkert gjort det för ett par år sen men inte nu:)

2009-07-25 @ 17:50:49
URL: http://convalesco.blogg.se/
Postat av: Pierre

Hej! Såg dig genom en annan sida, hoppas allt är bra med dig. Återkom gärna. /Pierre

2009-07-25 @ 21:11:59
URL: http://pirre87.blogg.se/
Postat av: Anonym

"kissade på orient kebabs uteservering" hahaha

2009-07-26 @ 11:10:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0