onsdag

Paradise hotel har ringt IGEN? Vad är detta?
Dem vill att jag ska befinna mig i Stockholm eller Göteborg i helgen för ytterligare information om resan och träffa alla andra som kommit med.
MEN? Jag har aldrig tackat varken ja eller nej. I'm in trouble.

"Jaaa, du är ju yngst av deltagarna, men de gör ju inget. Det kommer bara bli kul, eller hur?"
"Mja, fast du, jag vet inte riktgt..."
"Jättebra, då säger vi så :) Hör av dig sen"

Inte ens chans i världen att jag sätter min fot i det programmet.

Postat av: Anonym

jo, hade varit riktigt roligt :D

2009-07-29 @ 15:22:24
Postat av: Josefin

haha fan vad komiskt. det programet av alla. men det hade ju ändå varit kul att se :D

2009-07-29 @ 21:41:45
URL: http://joseflin.blogg.se/
Postat av: Nico Prohorenko

Hahaha.. en rolig detalj är att jag skulle vara med i den andra omgången av PH som joker... dom ringde ta-mig-fan varje dag i två veckor.... men jag drog till Rhodos och jobbade ist... ...vem fan vill förstöra sitt liv på TV lixom...



Trevlig BLogg btw ;)



2009-07-30 @ 08:17:45
Postat av: j.

haha klart du ska va med yo-mama!!!! ;)

2009-07-30 @ 15:23:15
Postat av: Johanna

Haha jaså? Komiskt! Ja dem ringer som galningar men det blir inget paradise hotel här inte.

2009-07-30 @ 15:23:38
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0