tisdag?

Jobb från kvart i 12 till kvart i 9, PUST!

Märks det att man jobbar med bara killar när det står tomma mjölkpaket i kylen? Massa skräp på golvet och alla bara rusar runt som galningar? Mmm, tror det va.

Känns som det är väldigt dags att bege sig till sängen nu. Imorgon skulle jag varit ledig efter x-antal 12-21 dagar, men istället blir det stängning och kommer vara hemma vid 02.00. Mysigt att cykla en halvmil hem vid den tiden, nej.

Lite kvarteret skatan först kanske? Eller csi, ännu bättre! Ja tack. Godnatt på er


Ytterligare en gammal-som-gatan-bild

Postat av: Riddarsporres

Fina bilder du har-bra att du valde bort tv.

Tror det förändrar livet för alltid,många ggr antagligen inte till det bättre.



såg dig på en annan sida då du hänvisade hit.



Är du mycket i Halmstad trakterna?

=0)



/H

2009-07-28 @ 13:18:33
Postat av: Johanna

Tack! Ja, jag tycker också det. Och alla rykten och oanad publicitet. Usch nej!



Aha okej :) Ja ganska, speciellt på sommarn. Bor du där?

2009-07-28 @ 16:37:05
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Riddarsporres

hej igen-



Ja, uppväxt i Norping, serdan bar det ner hit-håller på med kite surfing-perfekta stället att bo på..kul, lumpen-du verkar ha skinn på näsan!!



Är allt klart med vad du ska göra och allt sånt??



Blir bullen i eftm..sugen?



=0)



/H

2009-07-29 @ 10:16:10
Postat av: johanna

Ah okej :) Där ser man!

Vilket jag ska göra?

2009-07-29 @ 13:47:09
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Riddarsporres

Menade vad du ska göra i lumpen, vad du får för befattning!?



Stå på dig mot mastiff..de kan vara envisa..



Såg att du gillade rottisar, jag och min har precis varit ute och blöt ner oss i s(o)immarvädret..Blir surf ikväll, ska blåsa ca 10-15 m/s..



ha det bäst so long!



=0)



/H

2009-07-30 @ 13:10:55
Postat av: Riddarsporres

Fastnade nog inte det jag skrev innan-Jag undrade vad du skulle göra i lumpen, vilken befattning..Hade varit enklare med en gästbok..enklare att hitta svar och så..om man nu ska tycka nåt om denna fina blogg..



=0)



/H

2009-07-30 @ 13:23:28
Postat av: Anonym

Jaha :) I göteborg, som insatssoldat. Skulle varit militärpolis först men jag bytte. Gjort lumpen?

Så du har en rottis? härligt :)

2009-07-30 @ 15:20:59
Postat av: Riddarsporres

Japp, min andra, underbar hund..Han är med på stranden med..



Provat att kite surfat nån gång??



=0)



/H

2009-07-31 @ 15:30:41
Postat av: Riddarsporres

Japp-var antagen som flygbasjägare-men sedan vaknade mc intresset så efter lite diskussion så blev jag mcordonnans-det roligaste jag gjort!



Räddade Livet på 2 kollegor-fick medalj, men det e en annan historia..



2009-07-31 @ 17:48:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0