5!!!

Nu är det verkligen nära alltså. Idag rensas datorerna för att lämnas in till skolan och alla våra kära mediaprogram (så som indesign, illustrator, photoshop osv.) försvinner.

Alla arbeten, bilder, filmer och musik sparas nu istället på en hårddisk och jag blir utan dator till mitten av nästa vecka. Cry

Något jag irriterar mig på är betygssamtalet med mattias, vår lärare i religion. Jag har fått mvg på alla mina arbeten och redovisningar men får i slutbetyg bara G??? HUR FAN GÅR DET TILL?
Joo, jag har analyserat för lite. Men förfaaan, nämn det i uppgiften då och sätt inte mvg på arbetena så man får dem förhoppningarna. Skuggade igenom vad resten av klassen fick för betyg och dem flesta låg ju på ig, g eller streck.
Det sägs att han är hård i sina bedömningar...

Nåja, imorgon är det skattjakten. Fyfan vad kul! Vi ska vara hippies och vi ska vinna, det trofan!


Just nu håller vi på att måla på ett lakan vi ska hänga upp på vårt studentflak, vilken konst det blir alltså.

5 DAGAR KVAR! Sedan är det slut för alltid. Inte pluggandet kanske, men jag slipper i alla fall John Bauer :)



Nu är det bråttom, puss


Så hä fina ska vi va imorn :D


Bara den hederliga volkswagen som saknas ;)

Postat av: j.

sån jag menar vi ska köpa och ha till öland vafan!!!!!!!!

2009-06-06 @ 18:08:42
Postat av: johanna

haha jag bangar INTE!

2009-06-07 @ 00:55:21
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0