csi

Känner hur huvudet dunkar och hur vitaminerna har sipprat iväg..
Fyller på med ett par kiwi(or?) för att återigen berika kroppen med c-vitaminer så jag kanske slipper en äcklig förkylning.

Känner dock redan hur det börjar klia i munnen och hur läpparna sväller, åhåå :( i 2 dagar har jag redan gått runt med linda rosing-läppar och det verkar som jag får stå ut med det ett tag till. Ett billigare alternativ gentemot botox annars :)

Suttit och väntat på att mitt älskade csi ska börja i 2 timmar och när klockan väl slår 00.50 dröjer det inte många minuter innan jag inser att jag sett detta avsnittet inte bara en eller två, utan 3 gånger innan. Det är nu jag tackar och bugar för mitt dåliga minne för jag kommer inte ihåg vem mördaren är.

Notis till mig själv:
Läs i förväg vilket avsnitt det är och vad det handlar om till nästa gång.


Postat av: västeråsaren

tjenare.. såg att du varit in på ennytidennystrids blogg och kollatoch skrivit om mig så det är bara att adda mig om du känner för det.. ciao

2009-06-15 @ 05:58:31
URL: http://sump.blogg.se/
Postat av: västeråsaren

tjenare.. såg att du varit in på ennytidennystrids blogg och kollatoch skrivit om mig så det är bara att adda mig om du känner för det.. ciao

2009-06-15 @ 05:59:57
URL: http://sump.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0