mja

Johanna - Jag funderar på att skaffa en pojkvän nu, the missing piece liksom..

Elinor - MEN JOHANNA???!!! Så kan du ju inte säga?!


Jaamen varför inte? Det är ju så det är..
Fast det är klart, sen är det ju oändligt massa grejer som ska klicka med. Och det är nog där det tar stopp för min del

Say it right, say it good, make it perfect!



komsikomsi vilken gammal bild. från stenåldern, MINST!

Imorgon är det midsommar. Och när hela Växjö vallfärdar till Öland och Köpingsvik så stannar jag här, i Växjö och jobbar. Det låter lagom kul va? Och ännu roligare är att jag jobbar every single day framåt(2 veckor) = jag missar midsommar och alla festivaler. Byebye socialt sommarlov!

Hoppas det regnar på öland i helgen så ni kan sitta där i era håliga tält med en flaska vodka och önska att ni hade en säng att krypa ner i. :)
Skadeglädjen är den bästa glädjen vet ni väl?

Sen är det faktiskt så att öland förra året är såååå jävla svårslaget så hade jag åkt dit i år hade jag bara haft för höga förhoppningar. Ingen midsommar kan jämföras med den förra, sådeså :)

(jag försöker bara övertyga mig själv... men ni har säkert jävligt kul! och jag har säkert också jävligt kul på jobbet. (hmpf)
Men sen kickar vi fest så det står härliga till)

Postat av: Paul coffey

Fräs!

2009-06-18 @ 08:40:19
Postat av: johanna

javisst serru

2009-06-18 @ 15:03:18
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Pontus

öland är inget att ha 2009 :) Bättre å va hemma :)

2009-06-19 @ 10:38:34
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: j.

haha, hörde att de va här hemma regnet bara öste ner, medans de va skinande sol på öland! ;) och de va så sjukt kul på öland, så du måste allt med nästa år! :)

2009-06-23 @ 18:58:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0