amusement

Jag har precis kollat klart på filmen amusement. Och fyfaaan alltså. Jag vet inte om jag gillar den eller om jag hatar den.
Satt verkligen på helspänn hela tiden.
Jag har fortfarande den där känslan i magen när mördaren jagar dom och det enda man vill är att dom ska springa ifrån honom men man ser hur han närmar sig.
Så jaa, det är i alla fall en helt okej film. Som sagt, det är både hat och kärlek till den.

Nu ska jag snart över till johan för att kolla på beck.
På tal om johan så går han ju sista terminen på polishögskolan nu och då håller dom på med övningar där dom behöver vittnen/misstänkta/folk som ska spela nerslagna osv. så han ska försöka fixa in mig där. Hade varit grymt kul och lärorikt i och med att jag vill bli polis.

Omslaget på den sjukaste filmen jag sett på länge:

Postat av: Putte

Alltså det är nog den sämsta filmen jag någonsin sett :O inte skrämmande för 2 öre och så extremt misslyckade skådespelare. det enda coola och påhittiga var offren i sängarna. :P vill du se en RIKTIG skräckfilm där man typ får ticks av all rädsla genom hela filmen så ska du se Quarantine (amerikansk version av spanska REC)! :D sjukt bra och äcklig genom hela filmen. ;) rekommenderas att se den kl 00.00 i ett skitmörkt rum med någon som är lika rädd som dig vad gäller sånna här underbara filmer.

2009-03-10 @ 23:17:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0