årh

Det där kändes ju lagom bra, eller?
Nej, det kändes jävligt konstigt och underligt.
Lite som att möta en person och sen genast komma på en undanflykt för att slippa småsnacka.
Det tror jag du med tyckte...
"Vi ses"
Jovisst?


Du kan väl i alla fall säga vad det är när jag frågar?
För jag vet att allting inte är som det var förut. Det märks så jävla väl.
Så säg vad det är jag gör för fel..

Postat av: Mikki

kanske på tiden att jag svara på vad jag gjorde i helgen :D



typ inget specc. varit i växjö i lördags och skulle köpa antingen en ny mobil eller en ny kamera, men som vanligt fann jag inget som jag var förtjust i.



själv då? :)kommer du till skolan imon?



<3



2009-03-17 @ 15:44:06
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0