astma?

I fredags var det studentfest och förfesten var kul, tror jag.
I lördags blev det pizza på stan och härligt umgänge med lillasyrran. Även en sväng vid stenladan
Igår var det bio - män som hatar kvinnor. Riktigt bra! På kvällen blev det beck hos johan och sedan kom elinor för att förgylla natten med mat, statoil och chips&dipp. Vi var uppe hos danne en sväng och kollade på herre på täppan med.

Idag var det skola och sen skulle jag jobba. Men, när jag kom dit snackade jag med vickan om andningsproblemen och anledningen till att jag inte jobbade förra veckan. Hon tyckte inte jag skulle jobba idag heller, det skulle bara förvärra situationen och gemig dåligt självförtroende och tappa glöden om jag inte sålde någonting.
Så, efter 10min på jobbet blev det sjukhuset istället. Och där var det 3-4 timmars kö. Tydligen månda med andningsproblem idag. Så jag fick en tid, som inte alls är en tid och inte ens en remiss, till jourläkarcentralen. Ingen jävla aning om vad det är. Men det var ju kul att man fick vara hemma i 20 min nu innan det är dags att ta bussen tillbaka till sjukhuset. Mmm
Han doktorn jag snackade med på akuten trodde det kunde vara astma, men fan heller! Får jag astma kommer jag inte få göra lumpen. Så snäääälla gud, gör så jag inte har astma!

Usch jag är på dåligt humör



Postat av: Anonym

Usch då :( jag hoppas verkligen du slipper astma.

2009-03-09 @ 20:07:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0