bbbakis

Blev precis grymt våldgästad av oskar, kim, johan, täss och nån tjej till. Jag har nog aldrig sett dem nyktra, i alla fall inte detta deceniet. En söndag?! Haha. Ajaa, trevligt med sällskap i alla fall.

Dem försökte övertala mig att vi skulle köra till öland, köpa en hamburgare och sen hem igen, med johans bil. Meen nje, känns som att jag har endel plugg att ta igen så det prioriteras faktiskt högre.

Vet ni vad som är underbart? Att det är Hogan knows best - maraton! Gotta love it.

Igår var förresten första dagen på jobbet och det gick bra! Fick en "utbildning" på 2 timmar sen direkt ner och ställa mig i kassan, lagom till lunch. Det var kö ända ut till parkeringen vilket gjorde mig ännu mer stressad. Men det är ett kul jobb och det är huvudsaken.
Igår blev det även utgång till oleo. Jag vet inte om det är illussioner eller verklighet men jag har för mig att det bara var typ 10 pers där? Sen åkte jag tydligen hem vid 1, donno why..

Nu vet jag vad jag ska göra, jag ska sola! Fyfan vad skööönt

Postat av: Pontus

Jag vet varför du åkte hem!!! du såg inte, för hade du sett riktigt så hade du sett att det va sjukt mkt folk där :P

2009-03-29 @ 15:59:25
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: kimpe

hahaha vi grillade på en strand & groggade på cittygross

2009-03-30 @ 17:01:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0