blaa

Jag känner att jag är grymt tråkig, förlåt.
Eller nej, inte förlåt, alla är tråkiga ibland.
Vissa mer än andra dock..
Ähh

Idag var det psykologi i 3 timmar och när vi slutat vid 11 så väntades ledighet enda till måndag. Inte helt fel!
Igår var jag, elinor och malin på bio. En shopaholics bekännelse, vilken var bra. Dock kände jag igen mig liiite för mycket

"Hej jag heter Johanna och jag är shoppingberoende" ungefär..

Inte alls många dagar kvar tills allsvenskan drar igång nu men det finns ju fan inga biljetter kvar till hemmapremiären så vad gör man?! Vi ska kolla på första matchen mot hif i alla fall. Då blir det storstryk, för dem, såklart.

Och eftersom vi är lediga resten av veckan lutar det mot utgång imorgon. Ifall ni ville anteckna

Nu ska jag tankatanktanka massa filmer innan den 1 april. Fylla alla hårddiskar och sen stapla dem på hög. För skoj skull


en ledsen snorunge som vill ha glass

Postat av: Pontus

även johanna har fått campussjukan :) symtom festar mitt i veckan ;)

2009-03-24 @ 22:03:35
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Robin

finns ju platser kvar på sektion G och I strax under klacken. kommer va bra drag där också! :) boka!!

2009-03-27 @ 15:47:15
Postat av: Chris

Omg, haha... du är ju helt oförskämt söt! Medlem på Match också... mohaha, du kommer ha 2000 dudes efter dig inom kort. Good lack ;D

2009-03-28 @ 15:56:39
URL: http://romulus.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0