cookie dough

Det som är bra med campus är att statoil & ica ligger så nära = glaaaaass!

Jag är så dålig på att tvätta. Hela mitt täcke består av massa svarta och gråa fläckar nu. Inte okeey.

Och jag känner mig som en slagertant som ligger och lyssnar på alcazar & måns zelmerlöv, men det skiter jag i.
Dessutom råkade jag köpa två par skor igår. Som tillsammans med de andra utgör 6 par denna månaden. oops.
Jaaja, man lever bara en gång och skor är kul! Dessutom är jag tjej...

Igår kollade jag och marcus på snow buddies, det var nog en barnfilm det ja. Riktigt dåligt översatt också! Men vad gör man.

Imorgon ska jag heja på klasslaget som ska lira innebandy haha. HEJA HEJA! godnatt



haha så jäkla vackert! ser ut som nån har färgat håret i det.

Postat av: Anonym

hahah klant!

2009-03-16 @ 12:02:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0