fat ass

Jag blir alltid lika paff när jag ser att jag lyckats skriva efter en utekväll. Hur orkar jag?

Vaknade nyss, riktigt illa. Ska ta tåget hem vid 2tiden så det är liiiite bråttom nu känner jag. Imorn lirar chelsea mot city, ifall ni undrade.

Mina händer skakar, jag antar att alkoholen inte har gått ur kroppen helt.

Igår var det en kille på sms som frågade om jag kunde skicka en bild på min rumpa. VAFAN TÄNKER MAN MED? Patetiskt och störst. Jag skickade denna bilden:

Efter det loggade han plötsligt ut - jag tror jag blev blockad. Men det var det fan värt! Om inte annat hade jag ändå blockat och tagit bort det äcklet. Ha det bra lööövers

Postat av: elinor

så söt är du som skrev på min blogg inatt med, :) haha, din lilla fyllejohanna, <3

2009-03-14 @ 15:31:33
Postat av: pontus

Det är rätt bara ge dom :D

2009-03-14 @ 17:37:22
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

haha OJ, det har jag inget minne av ;D

2009-03-15 @ 14:55:34
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: elinor

hahahah de var kul iaf;D

2009-03-15 @ 15:49:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0