fredag

Idag sa jag upp mig från jobbet.
Tänkte varit lite mesig och ringt först men skulle ändå in till stan så jag gick inom.
Fick lite dåligt samvete när dem sa att jag var en av deras bästa säljare och att jobbet alltid fanns kvar ifall jag ville ha det osv. Känns ju rätt skönt i och för sig. Även om det suger riktigt hårt.
Arne, min jobbpappa sa också upp sig idag. Han är 62 år och en av de skönaste personerna jag träffat.

Efter det kändes det som jag svävade på rosa små moln. Gick runt med ett leende på läpparna hela dagen.

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med en kompis bort till gamla sankt sigfrid (sinnessjukhus). Jag tvingade oss att gå dit så vi gick och spanade in genom fönstrena och det såg faktiskt rätt scary ut.

Imorn ska jag upp tidigt för att jobba, första dagen. Tycker ni ska komma bort och säga hej :)

Imorgon blir det också oleo med alla tjejerna, utom mikki och hanna? :( Förfest här och sen drar vi nog till jimmy, alle, johan och company för att styra upp någonting. Det blir säkert bra!


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0