is this IT?

Nu har jag gråtit färdigt. Jag hoppas med allt hopp jag har att läkarna ger mig annat besked när dem ringer imorgon.

Min högra arm är tömd på blod. Jag har alltid hatat sprutor
7 timmar på sjukhus är ingen höjdare. Jag har bacillskräck

Att jag inte hade astma var i alla fall en stor lättnad. Men att hon av ekg:et ser att jag har flimmer i hjärtat får mig inte precis att må bättre. Mina tarmar tar inte upp tillräckligt med järn. Mina körtlar producerar inte tillräckligt bra saliv och mina lungor tar inte in tillräckligt med luft. Som en rökares. Fast jag röker inte. Proverna ska kontrolleras igen och hon ska återkomma imorgon, med förhoppningsvis positiva nyheter.

Jag är rädd

Postat av: Mikki

usch gumman, vad är det som händer? :( jag hoppas verkligen innerst inne att allt är väl och det kommer gå bra sen ska du se. det kommer positiva svar det är bara att hålla tummarna.



<3

2009-03-10 @ 10:00:08
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: elinor

du ska se att allt blir bra johanna vännen min, <3

2009-03-10 @ 15:11:08
Postat av: Pontus

jag lider verkligen med dig, finns det något jag kan göra för att lätta för dig? Du kommer klara dig fint och gå stärkt ur detta ska du se :)

2009-03-10 @ 17:36:09
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Pontus

Självklart har du mitt fulla stöd, tvivla inte på det vännen <3

2009-03-10 @ 19:56:43
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Putte

Usch, låter inge vidare det där. Om det nu är så att du har hjärtflimmer och det slår lite i otakt, så brukar de lösa det med en lätt elchock som gör att det slår i takt igen. Sen tar det en tid så ska du vara helt återhämtad :) Järn-problemet vet jag inte hur de löser, men det finns ju alltid järn som kosttillskott. Och om EKG och läkare godkänner så kan du ju ge dig ut med en kompis och springa lite, det gör att lungornas syreupptagningsförmåga förbättras :) Och vad gäller salivet så finns det sugtabletter man kan ta som gör att det utsöndras mer saliv. Nu är väl inte jag din närmsta vän precis (eller någon expert på det här :P), men det är bara att höra av sig om det är något, hehe. kom ihåg - det löser sig på ett eller annat sätt! :)

2009-03-10 @ 23:33:04
Postat av: Tonii

Oj!! vilka tråkiga nyheter.

MEN Johanna, efter regn kommer solsken!

så upp med hakan

och forza blåvit..

2009-03-12 @ 22:28:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0