katastrof

Igår skulle jag baka, då började det brinna i micron. INGEN HÖJDARE ska jag få be och tala om. Vällde ut rök och jag fick panik för jag visste inte hur jag skulle släcka det. För det var faktiskt inte lite det brann. Kakorna blev goda i alla fall, det tyckte nog johan med. Vi spelade kort, pratade med fiskarna och kollade på skräckfilm.

Idag började skolan 12.15 och vi hade arbetsmiljö och säkerthet vilket snarare är samma sak som el-lära. Idag skulle vi testa våra "skarvsladdar" eller som det heter på vårt språk: förlängningssladdar. Sen skulle vi göra en lampgrej nånting. Jag blev i alla fall klart först och fick gå efter en timme och 10 min ungefär. Skönt att sluta två timmar tidigare!

Nu ska jag till drop-in frisören på campus och höra vad dom kan göra åt mitt hår sen ska jag äta kycklingsoppa för jag vågar inte värma något i micron..

Micron är nu brun och fin istället för vit

Terry med svart fena och Lampard till höger


Dom trivs som fisken i vattnet hoho


Postat av: Mikki

ingen vettig kommentar på din micro



fina fiskar däremot :) hahaha

2009-03-05 @ 18:52:32
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: johanna

haha du är för rolig du!

2009-03-05 @ 18:57:05
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0