killar, killar...

Elinor säger: hurdan kille söker du? :D

Elinor säger: skriv ner de medans jag äter haha

j. säger: en snygg =D

j. säger: nej men en som vet vad han vill med skinn på näsan och någon som jag kan vara ensam tillsammans med. någon att välja film åt och någon som älskar spontanitet. gärna någon som är tålig och lite halvtokig också

j. säger:
haha ojdå, det var typ allvärldens beskrivelse men vafan (;

finns det någon sån? skriv en intresseanmälan isåfall så får vi se vad vi kan göra åt saken.

Postat av: Pontus

hehe va det elle som hade lagt till dig på match.com ? hon är ju bara för klockren den :)

2009-03-17 @ 21:43:48
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

hon har inte sagt nått så jag antar att det inte var hon :p

men fan! jag vill veta vem det var!

2009-03-17 @ 22:19:54
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-17 @ 22:25:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; kul att du tkr det, då ska jag verkligen fortsätta :D

2009-03-17 @ 22:57:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; godnatt och Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-18 @ 06:17:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-18 @ 14:32:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

ne inte mkt :)

2009-03-18 @ 22:38:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: DaveandJay

Börja med att läsa den bloggen så kommer ni falla direkt ..

2009-03-20 @ 21:01:09
URL: http://daveandjay.bloggsida.se
Postat av: Oskar

Stackars dom som är skinnlösa på näsan.. :(

2009-03-24 @ 14:37:09
Postat av: Stefan

Tja

Hehe lite skumt, först läste jag om dig på match och sedan skriver jag i din blogg? Hmm jag tror jag både är trött och efterbliven.

Tyckte din press var skitkul att läsa. Var kommer fotbollsintresset ifrån? Inte ofta man ser det.



Funderade på, gör du lumpen nu? Min lillasyster började nämligen i Halmstad i vintras...

nä skitsamma jag somnar när som helst, jag vet att UNITED vinner ligan, så jag kan sova gott. Vilken match gjorde Vidic, Rooney och Berbatov mål?

2009-03-30 @ 03:09:50
Postat av: Stefan

Tja

Hehe lite skumt, först läste jag om dig på match och sedan skriver jag i din blogg? Hmm jag tror jag både är trött och efterbliven.

Tyckte din press var skitkul att läsa. Var kommer fotbollsintresset ifrån? Inte ofta man ser det.



Funderade på, gör du lumpen nu? En i min släkt började nämligen i Halmstad i vintras...

nä skitsamma jag somnar när som helst, jag vet att UNITED vinner ligan, så jag kan sova gott. btw Vilken match gjorde Vidic, Rooney och Berbatov mål?

2009-03-30 @ 03:11:26
Postat av: johanna

Men tja! Och det känns ännu mer efterblivet att svara i sin egen blogg.

Fotbollsintresset? Det är nog så medfött som det kan bli.

Nej, jag rycker in i januari så det är ett tag kvar.

Vem är du och hur kommer det sig att du håller på ett så ruttet lag som united?



Det där har du nog fått om bakfoten för det kommer nämligen inte ske. Jag hoppas du drömde mardrömmar :)

2009-03-30 @ 09:17:37
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Stefan

Medfött? Vad har du för bortgjorda föräldrar eller storasyskon? Chelsea funkar ju inte... ;)

Dock så håller mina vänner på Chelsea så det finns väl hopp ändå vid sidan av fotbollen, man behöver ju inte bli mobbad, du är säkert trevlig.



Jag? Jag är en helt vanlig nybliven 22 åring. Jag äter min gröt, gör mina studier och gråter och gläjds med mitt lag. Gjorde värnplikten för ett par årsedan och det var det bästa jag har gjort. Hoppas du får det lika bra! :)



Ja, först var det efterblivet av mig att skriva, sedan för av dig att svara, du hade iofs inget val om du är trevlig men nu har det här spårat ut lika mycket som i United-Liverfools matchen och övergått i en dialog.



Om du vill kan du ju alltid adda min msn om du vill snacka skit om Ronaldo eller någon annan diva. Vore det inte härligt btw om Terry skjuter i stolpen detta året också när United-Chelsea möts igen? Något de har gemensamt är at de spelar i världens bästa liga.



Oj vad mycket det :S, bäst att sluta. Ha det gott och ha en fin fin vecka.

2009-03-30 @ 11:45:26
Postat av: Robin B

Hej jag heter Robin biel hittade dig på match, o du verkar va intressant o skulle gärna vilja snacka mer o lära känna dig. mitt profilnamn på match e starken titta in den o se va du tycker. ha de så bra kram!

2009-04-07 @ 18:41:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0