match.com

Idag tyckte någon det var på tiden att jag skaffade pojkvän och blev medlem medlem åt mig på match.com.
SCHYSST!
Så nu är jag medlem på en nätdejtingsida med massa andra despereta tanter & gobbar.Helt underbart ju ;)
Undrar vilken denna överambitiösa människa är bara?
Skrivit presentation, laddat upp bild och allting. Tack :D slapp jag göra det själv.

Jag ska ha kvar den och se vad som händer, kanske får ett napp eller två ;) haha

Lite marknadsföring är ju aldrig fel! eller jo, om det börjar gå så långt att det blir på dejtingsidor så är det ganska överdrivet.
Men vem vet, jag kanske hittar värsta kapet. The man in my life liksom :D Undrar om frank lampard är medlem... eller danny kanske?

         PLUS                  = SANT?!

Postat av: danne

Fyfan vilket kul liv dom måste ha. Snacka om patetiskt! Vadå fick du ett mejl med alla användaruppgifter eller??

2009-03-16 @ 15:58:06
Postat av: johanna

jaa det roliga är ju att dem verkligen tar sig tid att fylla i alla uppgifter och sånt! haha ja jag fick ett mail där det stod vad jag hade för användarnamn,lösenord och sen att dem hade matchat ihop mig med 5 killar. rätt kul ;p

2009-03-16 @ 16:06:36
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Pontus

Då föredrar ja nog att du väljer lampard ;) :P det är väl inget fel med dejtingsajtern men där det går så långt som Match.com så kanske man har tagit i en lite smula :)

2009-03-16 @ 18:28:40
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: elinor

HAHAHAHAHHA DANNY JOHANNA?!:* du är ju söt

2009-03-16 @ 21:20:00
Postat av: johanna

haha vafan man vet ju aldrig (;

2009-03-16 @ 22:10:06
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Johan 18B

Danny är ju en pajjas om nån :] sök på killar som är 27 år och bor i växjö på match så ska du få se vem du hittar ;P förresten.. läget johanna?

2009-03-20 @ 18:01:50
Postat av: johanna

Haha PER! vilken koll du har (; det är bra! med dig då? hemma i helgen?

2009-03-20 @ 18:50:43
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Simonzon

Tja kan man få din epost, kan ju inte kontakta dig via match.com då jag inte är medlem xD

2009-03-28 @ 23:51:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0