nyponros

Habbidibabbidi vad segt det var att jobba. Tur att adam är där så man har någon att konversera med :] Vickan (vår coach) tröttnade efter ett tag och sa att om vi inte slutade babbla skulle hon dela på oss. Som när man gick i lekis ungefär :) sooom det kan gå!

Jag var på sjukan idag med men intefan var doktorn där idag heller. Hon lovade att hon skulle ringa förra onsdagen och sen dess har jag varit där 3 gånger och sökt henne.Jäkla fjant alltså. Så nu ska  jag dit imorgon med för då jobbar hon men hon är säkert "sjuk". Riktigt sugigt.

Haha som jag skrev innan så gjorde ju någon mig till medlem på match.com. Och som det har ramlat in mail alltså. Allt från perversa, småsnuskiga gobbar till folk i min egen ålder från Växjö. Och alla är så seriösa så det är grymt kul läsning :d

"Du har ögon som en fullmåne och utseende som en nyponros."
haha och vem fan vill se ut som en nyponros då?!


Postat av: Anonym

hahaha nyponros

2009-03-16 @ 23:27:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0