sås

Sitter och dricker en varma koppen soppa. Och jag fattar inte hur man kan dricka eller äta soppa överhuvudtaget. Smakar ju som sås, och man kan INTE dricka sås. Fy.
Denna kycklingsoppan smakar bearnaisesås, och hur tjockt känns det inte att sitta och dricka det då? Ne du tack, jag förstår nog inte riktigt tjusningen med soppor. Om det nu finns någon sådan..

Var som sagt hos frisören innan och fick en tid imorgon. Ska bli kul och se om dom är bra eller inte!
Isåfall kanske dom kan få äran att fixa mitt hår till balen. Hann med en liten shoppingtur också, en stickad kofta och ett jättegulligt linne.

Stack inom universitetet med för att prata med någon om kurser i höst. Jag vill bara läsa några enskilda kurser eftersom jag ska göra lumpen i januari. Så i receptionen fick jag en lapp med en psykologilärares namn på, eftersom jag vill läsa det. Fick även en beskrivning hur jag skulle gå. Men hittar jag? Nej.
Några killar höll på med en monter i gallerian och där sprang jag förbi 8 ggr, dom hade tydligen räknat. Men vad gör jag man?!
När jag väl kom fram hade han gått för dagen, 2 minuter tidigare, typiskt. Så jag får väl återkomma imorgon antar jag.

Börjar bli dags att fundera ut vad man ska plugga i höst eftersom sista "anmälningsdagen" är i april, vilket är snart.

Nu ska jag dricka klart min soppa (läs:bearnaisesås) och sen kolla på film.



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0