stört

Jag gör väl som alla andra, skriver om melodifestivalen. Igår var det första gången jag kollade och VADFAN TÄNKER SVENSKA FOLKET MED? har alla gått och blivit helt stört hjärntvättade på sistone? eller lyssnar ni med röva kanske? kan tro det :)

Jag, mamma och Linnéa stod nog för 80% av rösterna på måns, emd (DANNY=MUMS) och alcazar skulle jag gissa på. Dem låtarna kan man i alla fall lägga på minnet till skillnad från en jävla operasång. ysch. fast bättre det än en jävla uggla i gummistövlar.

Nyss hemkommen i alla fall och 20 timmars psykologipluggande väntar.
Får väl följa matchen lite under tiden så man blir lite pepp. Chelsea leder just nu med 1-0 efter att Lampards mål blivit bortdömt. Heja!

Postat av: Anonym

alcazar skkulle fääen vinna ! :D

2009-03-15 @ 15:09:45
Postat av: johanna

ja och hon ugglan med gummistövlar kan ju skickas tillbaka till månen igen!

2009-03-15 @ 16:28:10
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Pontus

Håller fullständigt med, att jesus med blå gummistövlar kom till finalen är ju en skandal bara det! :P

2009-03-15 @ 18:25:23
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Mikki

ja vad fan tänker svenska folket med? att låten "snälla snälla" kom två?! tss...



men och andra sidan var dom inte så dumma trots allt.

La voix kom ju etta! muhaha.. hon äger! denna låt kommer att komma lång på eurovision ;)

2009-03-15 @ 18:41:29
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0