suck

Känns som jag har grävt ner mig själv i ett hål och kommer stanna här ett tag. Det är så sjukt mycket att göra och jag har ingenting att se fram emot, ingen höjdpunkt och ingen dragningskraft. Ingen ork har jag heller..

Massa i skolan.
Vår "modell-för-en-dag"
Sökandet till universitetet
HJÄRTAT
Lägenheten, måste ta ett snack med han som bodde här innan
Jobbet, fyfaan

Ouff.
Jag vill ha något att se fram emot, en planerad resa till exempel.

Postat av: elinor

sötnos lilla dåe <3

2009-03-17 @ 14:01:29
Postat av: Mikki

jag håller med... ha med så mkt på gång :(



vi borde ta semester i en exotisk land!



2009-03-17 @ 15:37:58
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: marcus

jönköping på påsklovet =)

2009-03-17 @ 23:27:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0