taaack (:

Kom hem med huvudvärk och humöret i botten när jag ser att de hänger en påse på min dörr. Tänkte att det nog är någon som har hängt fel men så kollar jag i den och ser en godispåse, tjuhuuu!

Humöret blev på topp igen när jag såg att det var mina favvogodisar. I påsen ligger det ett brev från johan som skriver att jag förtjänar detta efter en lång skoldag och att vi inte kan hänga på 5 dagar eftersom han har åkt tillbaka till hässleholm. Jag blev skitglad :)
Eller...inte för att han har åkt tillbaka utan för omtanken!
en galen, men glad johanna


Skolan idag var bra. Religion på morgonen. Första religionslektionen för mig eftersom jag var sjuk förra veckan. Alla klagar på vår lärare men jag tycker han verkar bra och lägger upp informationen så man förstår. Efter lunch skulle vi haft 3 timmar media men tobbe var sjuk så vi slutade 11.15 idag, skönt! Blev en shoppingrunda på stan med mikki och sedan åkte jag hem.

Nu lagar jag köttbullar och makaroner. Måste få i mig lite energi för jag tänkte hinna städa innan jag ska bort och färga håret. Hoppas det blir bra, annars jävlar...

Hittade även ett trådlöst internet, så jag lånar lite (:

Postat av: Mikki

omg vad snäll han är :) inte ofta man få en godispåse hängande på dörren :O



2009-03-05 @ 18:51:26
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: johanna

jaaa, eller hur :)

2009-03-05 @ 18:57:59
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Pontus Brandetyt

Satsa på honom ;) han verkar ju en trevlig snubbe :)

2009-03-08 @ 04:25:15
URL: http://pontusbraandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0