tack och så

Först och främst vill jag tacka för allt stöd och ni ska veta att det verkligen uppskattas, vem det än kommer ifrån!

Läkaren har inte ringt idag och jag tolkar det som att dem inte hittade något mer i blodproven. Dock ska jag ändå dit imorgon för att se så att det inte blivit några missförstånd eller liknande.

Och nu till det bästa av allt - chelsea vidare till kvartsfinal! Det gjorde mig på bättre humör och jag njöt av varendra stund jag kollade.
Som sagt har jag ingen tv och har inte kunnat se alls många matcher de två senaste månderna, men idag var verkligen underbart. Första mötet blev ju 1-0 och att med spänning vinna även denna matchen var hallelujah helt enkelt.



Imorgon hoppas jag att jag mår bättre. Det är verkligen jobbigt att vara trött konstant HELA TIDEN, och denna ständiga huvudvärk vill jag bara kaskadspy över.
Jag slutade halv 11 idag och sov därefter från 11-4, helt sjukt. Har aldrig kunnat "sova middag" innan. Men jag vet inte om det har med hjärtat eller något virus att göra. För det hade jag tydligen också i kroppen.

Lampard - bli 10 år yngre, gift dig med mig och gör mig evigt lycklig. Tack på förhand


Postat av: Pontus

klart du har vårt stöd :) och grattis till kvarten :)

2009-03-11 @ 17:53:16
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: elinor

älskade vännen, tveka aldrig på mig, jag finns här<3

2009-03-12 @ 00:20:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0