tuppen, här kommer jag!

Ptjaa. Utvärdering av icke djupsömnssovandet i natt:
FYFAAAAN VAD OKLOKT!

Inte smart alls. Somnade inte förrän runt halv 5 så det blev bara en timmes sömn och jag var verkigen som en död fisk när jag vaknade.

Satte nyss igång mtv och såg att det är samma program som jag kollade på innan jag la mig, after hours. Men godmorgon?

Jag är antagligen den enda på hela campus som är uppe nu, förutom dem som efterfestar (täss & kim), resten har väl vett att sova.

Ha en bra dag, när ni vaknar om typ 4 timmar.

Postat av: Chris

svar från min blogg Hehe varsågod :p Detta är ett konstigt sätt att kommunicera, men men... man får offra sig lite ;)

2009-03-29 @ 11:32:53
Postat av: Anonym

Så du va där, Då va det nog fan dig ja såg dra med nån kille när ja precis kommit in, aa det va väldigt synd tycker jag :)

2009-03-29 @ 15:17:31
Postat av: Pontus

Så du va där, Då va det nog fan dig ja såg dra med nån kille när ja precis kommit in, aa det va väldigt synd, hade varit trevligt att träffa dig med bland dom andra i gänget :)

2009-03-29 @ 16:00:49
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0