firrar

Igår var det kul i skolan. Vi började 8.15 men vår lärare var sjuk så jag jobbade lite med min hemsida. Sedan tog jag bussen hem för att hämta ett papper och sedan direkt tillbaka igen. Efter lunchen kom täss med sin sötsötsöta dotter! How cute.
Efter det skulle vi sätta upp våra "modell-för-en-dag"affischer på alla skolorna i växjö kommun men när vi kollade ut och såg vädret så orkade vi inte. Så vi gick och frågade om vi fick låna en bil. John bauer gymnasiet har endel jobb-bilar ihop med drivkraft. Men det fick vi inte för det var något med avtalet. Så vi lyckades övertyga linus, vår ena lärare i media att låna den och skjutsa oss. Haha så himla snällt! Så han körde oss först till procivitas, sen katedral, teknikum och kungsmad för att sedan lämna av mig på stationen så jag kunde ta bussen hem. Skönt att slippa GÅ, det hade tagit grymt mycket längre tid.

Iallafall så kom jag hem, åt lite och sedan ringde elinor för att fråga om vi skulle ta en shoppingrunda. Och jag är inte den som är den som tackar nej till en shoppingrunda, nejnej! Så jag tog bussen tillbaka till stan, mötte henne och sen gick vi och köpte två nya guldiskar till mig. Terry & Lampard heter dem, fint! Blev även 3 par skor, vilket är ungefär 3 par för många för jag får inte plats med fler i gaderoben.

Sen blev det jordan rättsläkare och lite gitarrspelande hos johan och tillslut hem för att sova, vilket var välbehövligt.







Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0