matchbox twenty & sömnproblem

Jag är så sjukt trött HELA tiden och det är riktigt jobbigt. Jag sover inte riktigt om nätterna för det är den enda tiden då jag inte är trött. Måste bli skärpning med det men jag tror att det har mycket med jobbet att göra. Jag har ingen fritid när jag både jobbar och går i skolan och när jag kommer hem från jobbet vid halv 10 är jag jätte pigg och somnar oftast inte förrän 1-2. Sen ska man upp vid halv 7 och så är det samma visa igen.

Slutklagat. Har precis duschat och ska cykla och posta ett brev till csn, därefter väntas nog en fika med adam om det inte hinner stänga innan jag är nere på stan vill säga. We'll see.


Spola fram en minut och njuuut utav en av världens bästa låtar


I wanna take you for granted


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0